مرکز آموزش تعمیرات تخصصی نوت بوک-لپ تاپ

آموزش تعمیرات کامپیوتر شامل آموزش تعمیر مادربرد، آموزش تعمیر هارد، آموزش تعمیر کارت گرافیک و اموزش تعمیر پاور است. یادگیری تعمیر مین برد که اصلی ترین بخش کامپیوتر است پیش نیازی برای تعمیرات لپ تاپ و تبلت است

مرکز آموزش تعمیرات تخصصی نوت بوک-لپ تاپ

آموزش تعمیرات کامپیوتر شامل آموزش تعمیر مادربرد، آموزش تعمیر هارد، آموزش تعمیر کارت گرافیک و اموزش تعمیر پاور است. یادگیری تعمیر مین برد که اصلی ترین بخش کامپیوتر است پیش نیازی برای تعمیرات لپ تاپ و تبلت است

دوره های تخصصی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر
آدرس: ضلع جنوب شرق میدان ولیعصر مجتمع ایرانیان
آدرس سایت: tamir.asia
شماره تلفن: 02188931933

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
خیلی از دوستان که امروزه فروش قطعات کامپیوتر و لپ تاپ هستند درخواست تعمیر و خدمات در زمینه کامپیوتر را دارند. در اصل اگر یک مغازه در نقطه ای از شهر دارید لازم است که کار خود را ارتقاء دهید و در قبال فروش هر قطعه ای بتوانید بابت سرویس و نگهداری آن خدمات ارائه کنید.
آموزش تعمیرات کامپیوتر شامل آموزش تعمیر مادربرد، آموزش تعمیر هارد، آموزش تعمیر کارت گرافیک و اموزش تعمیر پاور است. یادگیری تعمیر مین برد که اصلی ترین بخش کامپیوتر است پیش نیازی برای تعمیرات لپ تاپ و تبلت است.
با یادگیری تعمیر مادربرد شما میتوانید ۵۰ درصد کار را پیش ببرید. چرا که مین برد در هر کامپیوتر بیشترین خرابی را دارد و نکته مهمتر اینکه قطعه مادربرد ارزش تعمیر دارد. خیلی وقتها اس که یک قطعه زیاد ارزش تعمیر ندارد و اینکه ممکن است وقتی که تعمیرکار کامپیوتر روی مثلا تعمیر رم بگذارد در صورتیکه دست دوم این قطعه همان ارزش را دارد. گاهی اوقات هم ممکن است وقتی که برای تعمیر یک قطعه میگذاریم بی ارزش باشد و تعمیر نشود.

این موارد برای مادربرد زیاد صدق نمیکند. چراکه اگر ابزار خوب و کارآمد داشته باشیم اکثر مادربردها را میتوانیم تعمیر کنیم.
همانطور که گفته شد تعمیر مادربرد پیش زمینه ای را برای اموزش تعمیرات لپ تاپ فراهم میکند. سعی میکنیم مواردی را که برای شروع اموزش تعمیرات مادربرد لازم است در این بلاگ فراهم کنیم. اکثر خدمات کامپیوتری ها قطعات کامپیوتر ها را بخوبی میشناسند و میتوانند براحتی عیب یابی کنند. البته ناگفته نماند که خیلی ها در اورکلاکینگ سیستم مهارت زیادی ندارند. خیلی ها هم در یکی سیستم کامپیوتری مفهوم باس BUS را متوجه نشده اند.
در اموزش مونتاژ یک سیستم ما یا میگیریم که چگونه باس (درگاه وروردی اطلاعات) را با یکدیگر ست کنیم. این کار باعث میشود که از توانمدی کامل یک سیستم استفاده کنیم. از مبحث اصلی که اموزش تعمیرات مادربرد کامپیوتر هست دور نمیشویم و بر میگردیم به اینکه موارد اولیه را کاملا شناخت داریم.
البته خیلی درخواست برای اورکلاکینگ سیستم داریم که اگر لازم باشد در پست های بعدی عنوان میکنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی